IQads [Noul Context] – Criza COVID-19 a schimbat total regulile jocului, brandurile trebuie să se abțină să comunice excesiv promoții pentru că nimănui nu-i stă gândul la așa ceva. Informații strict de natură utilitară sau despre campaniile de CSR anti-pandemie, la asta ar trebui să se rezume comunicarea zilele acestea. Dacă vreți, comunicarea de acum trebuie trecută de la sclipici din interes, la eficiență ghidată de multă decență și solidaritate.
Brandurile au misiunea de a ieși din menirea lor comercială și de a gândi proiecte cu impact social și economic pentru diverse comunități. Nu este suficient să anunți cu surle și trâmbițe campanii de CSR, de data aceasta este nevoie de impact real, măsurabil. Simplu spus, companiile trebuie să vină cu proiecte concrete, sănătoase, durabile, care răspund unor realități sociale dureroase. Brandurile care își vor asuma în această perioadă o misiune socială, sunt branduri care vor ieși din această criză cu un capital fantastic de încredere.
Actuala situație nu trebuie să se transforme într-o frână pentru orice inițiativă de comunicare, ci într-o oportunitate de a dezvolta noi modalități și instrumente de comunicare.